タイムライン入力時の項目のUIが使いづらい。
H・Mと午前午後をそれぞれプルダウンで入れて行かねばならない。
せめて24時間表示のプルダウンに変えることは出来ないのか?
タイムライン入力時の項目のUIが使いづらい。
H・Mと午前午後をそれぞれプルダウンで入れて行かねばならない。
せめて24時間表示のプルダウンに変えることは出来ないのか?
If you ever had a profile with us, there's no need to create another one.
Don't worry if your email address has since changed, or you can't remember your login, just let us know at community@gainsight.com and we'll help you get started from where you left.
Else, please continue with the registration below.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.